Weer een aardbeving in Japan. Hoe komt dat er zoveel zware naschokken geweest zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De aarde heeft platen die 2 centimeter per jaar verschuiven. Dat gaat altijd niet zo goed. JE krijgt dan een aardbeving. Het gaat zo al heel lang door dat het niet goed gaat met verschuiven. het is mogelijk dat het wel jaren doorgaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prima antwoord, duidelijk genoeg

Andere antwoorden (2)

Die aardplaten waar Japan op ligt zijn nog lang niet uitgeschoven. Dat gaat daar al miljoenen jaren zo.
Het zal nog wel een tijdje door gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het komt omdat japan op 2 platen ligt.
die platen lagen al een paar jaar stil.
en dat gebeurt nu allemaal heel vaak.