Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het handig om economie te kiezen als je later automotive technology wilt gaan studeren?

Ik wil later automotive technology gaan studeren. Ik sta nu voor mijn profielkeuze, maar ik weet niet of ik economie moet laten vallen of niet.. Is dit handig als je dit wilt gaan studeren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
617

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Economie is altijd een handig vak. Zeker in de automotive sector. Volgens mij is het ook een onderdeel van de studie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Economie is handig als je ooit hogerop wilt in het bedrijfsleven of je eigen bedrijf wil, dan heb je wat basiskennis. De keuze moet je echt zelf maken helaas.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk of je in Automotive Technology veel economie tegenkomt. Als dat meer wiskunde en scheikunde is zou ik eerder dat kiezen. (Als je een pakketkeuze moet maken).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is zeer nuttig om economie erbij te houden omdat het in de automotive gaat om grote aantallen. Het is dan wel belangrijk dat jij als technoloog besef hebt van wat een product eigenlijk kost.
Het gaat in de automotive om secondes in de productie; het halen van tijdwinst door een slimme constructie maakt DE winst voor het bedrijf.
Niet laten vallen dus!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding