wat te doen tegen slopende vermoeidheid

ik zak nu volledig in elkaar op me werk van vermoeidheid.. iemand suggesties om me ogen open te houden??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Eet een gezond tussendoortje.
Gezonde tussendoortjes geven je gedoseerde en langdurige energie. Neem bijvoorbeeld wat yoghurt, noten, wortels of vers fruit.

Maak een praatje.
Als je voelt dat je weg gaat doezelen, begin dan een praatje. Zo blijven je hersenen in beweging. Vertel een collega jouw nieuwe ideeën. Of begin over politiek of religie. Een meningsverschil is een goede stimulator om alert te blijven.

Hieronder meer tips:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Slapen, of energiedrink
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Energiedrank is maar tijdelijk en als je het veel gebruikt kan het ook ongezond zijn.
Als het zo erg is dat je van vermoeidheid in elkaar zakt adviseer ik je je huisarts te raadplegen om vast te stellen wat de oorzaak van die ernstige vermoeidheid is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vermoeidheid is wel een signaal. Misschien toch even kijken of je geen grens bent overschreden voor wat betreft je belastbaarheid?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
's beter...
Koffie zou kunnen helpen, anders moet je tog nog even wat eerder naar bed. Of bij je volgende vakantie even ergens heen gaan om te relaxen, mis ben je overmoed door de drukke dagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar Schiermonnikoog gaan, daar kom je tot rust.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou eens zelf gaan rond Googlen, bijv. via onderstaande link. Maar ook eens bij je zelf te rade gaan, neem je leefstijl eens onder de loep.

succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
minder gaan werken? of ziektewet?