waar kan je het beste een nekhernia laten opereren

in welk zieken huis kun je het beste een nekhernia laten opereren

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

kijk eens bij cwz in nijmegen
ik ben daar geweest en ik zou er zo weer naar toe gaan als het nodig moest zijn
en kijk dan bij de hr beems, leuke vent ook trouwens
die er verstand van heeft en die een patient als mens behandeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kliniek klein Rosendael!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een dubbele hernia en heb een rugpatienten vereniging gebeld met die vraag. Ik kreeg als antwoord dat op dit moment 1 van de beste chirurgen op dat gebied, Dr vd Brink in Zwolle is. Sophia ziekenhuis en hij houdt ook praktijk in het MCZuiderzee in Lelystad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op deze site kun je opzoeken welk ziekenhuis in je omgeving in dergelijke operaties gespecialiseerd is:
http://www.kiesbeter.nl/zorgverleners/zoek-op-aandoening/
(Vul in: hoofd/hersenen>>zenuwstelsel>>hernia).
Je kunt dan wachttijden bekijken, maar ook het aantal operaties dat jaarlijks wordt uitgevoerd en het al of niet aanwezig zijn van specialisten op dat specifieke terrein.