LIbie en kruisraketten

Hoe kan men met precisie een kruisraket afvuren van een onderzeeer (die waarschijnlijk niet 0 graden "stil ligt" in open zee) en daarmee een doel treffen op het vaste land. Werkt dit met navigatie en/of met behulp van satellieten of computergestuurd? Is zo'n raket, over langere afstand onderweg, gevoelig voor weersinvloeden (storm b.v.)? Wat is de reikwijdte en de snelheid van zo'n raket?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hier krijg je veel antwoorden op je vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Tja met gps coordinaten wordt hij vanzelf naar het doel gebracht de raket heeft natuurlijk de mogelijkheid om zichzelf bij koers verandering zichzelf weer in een goeie koers te krijgen
voor specieke snelheid en afstand zou je eens een game als subcommand kunnen proberen als je die nog kan krijgen.
Daar staan wel een soort specificaties in maar vraag me af of die niet militair geheim zijn en dus niet geheel waar zijn
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De militaire versie van GPS was ook altijd (een factor 10) nauwkeuriger dan de civiele... Ik weet niet of dat nu nog zo is.
Hij heeft waarschijnlijk gps en een gyroscoop soms ook een camera maar dat hoeft alleen als
Je iemand zijn koffie uit zijn handen wilt schieten voor je hem opblaast ;)