Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

heb 2 dagen geleden mijn haar geverfd naar koperblond .dit bevalt mij niet .kan ik mijn haar verven naar goudblond.Mijn natuurlijke haarkleur is licht

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Verven is sowieso niet het aller gezondste voor je haar. Henna is bijvoorbeeld een ''gezondere'' variant om je haar te verven. Ik denk eerlijk gezegd, dat het wel zou kunnen, maar heel goed is het niet. Ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe de kleur dan uitpakt.

Ga je naar een kapper of doe je het zelf? Want dat kan ook veel verschil maken. Als je gewoon naar de kapper gaat, kun je navragen van hoe of wat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is heel belangrijk dat je weet of je een warm of koel kleurentype bent. Als je nl. een koel kleurentype bent kun je alle warme haarkleuren (waaronder dus ook koper- en goudblond) gaan proberen maar geen enkele zal je goed staan.

Kijk hier om te testen welk kleurtype je (waarschijnlijk) bent of laat je adviseren door een kapper die hier echt verstand van heeft.

http://www.modewijzer.com/advies/kleurtypes.htm

Ook is een kleurenanalyse bij een consulente beslist de investering waard. Je zult nooit meer met de verkeerde kleuren kleding thuiskomen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt hier een haarkleurtest doen: http://www.jouwhaarkleuradvies.nl/haarkleuradvies.php
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je je haar zelf geverfd? In dat geval zou ik het niet zelf weer lichter gaan maken.
Blond haar is van zichzelf al vrij broos, en beschadigt makkelijk. Door het zelf lichter te maken kun je het dus beschadigen. Daarnaast heb je kans dat de kleur groenig wordt.
Ik denk dat je het beste naar de kapper kunt gaan voor advies, zij kunnen het best inschatten wat goed is voor je haar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mijn vrouw is dit heel moeilijk omdat je nooit weet welke kleur je uiteindelijk krijgt.
Of uit laten groeien, of naar de kapper. Die laatste schijnt het wel te kunnen.
Een grijsaard.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding