Wat hoort een persoon die vanaf zijn geboorte doof is in een droom?

Ik vraag me af wat iemand ''hoort'' in een droom, als de persoon in kwestie vanaf zijn geboorte doof is? De vraag wat iemand ziet in een droom als deze blind is, is al voorbij gekomen. Maar deze heb ik nog niet gezien. Vandaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

hij of zij hoort een stilte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen die vanaf hun geboorte doof zijn, horen waarschijnlijk geen geluid in hun dromen. De hersenen hebben namelijk nog nooit geluid verwerkt en weten niet hoe ze dit moeten verwerken in dromen.

Dat vond ik op http://www.dovennieuws.eu/news.php?item.3663.2