Waarom bestaat er geen enkelzijdig papier?

Hiermee bedoel ik dat je op één kant van het blaadje iets ziet en als je het omdraait is er niets meer (of het is doorzichtig, ik weet niet precies hoe ik me dit voor moet stellen)

Weet jij het antwoord?

/2500

omdat we niet in een sprookje leven,maar in de echte materiele wereld.

Omdat alles wat een voorkant heeft onontkomelijk ook een achterkant heeft.

Je kunt je niet zo goed voorstellen hoe dit eruit zou moeten zien. Misschien is dat ook wel de reden dat niemand zich er iet bij voor kan stellen. Even een vraagje terug waarom zou je het willen?

Dat bestaat wel. We noemen dat een elektronisch document.

Omdat de wereld die wij kennen 3 dimensies heeft. Wat je wilt is trouwens wel heel apart. In een 2 dimensionale wereld zou je papier wel lengte en breedte hebben maar helemaal geen dikte. Dan zou je dus aan beide zijden eigenlijk niets zien Ik denk dat je de vraag stelt omdat een papier zo dun is maar als je alles flink zou vergroten wordt het een soort tafelblad of een deur, daarvan vraag je je ook niet zo snel af waarom je beide kanten kunt zien

wie zegt dat het niet bestaat? je kan via de link op een site komen waar je ziet hoe je het voor je kan zien. tevens kan je er gelijk enkelzijdig papier bestellen.

Bronnen:
http://www.inpakshop.nl/inpakshop/webwinke...

Je zou het wel kunnen maken. Alleen de toepassing op een papiertje lijkt niet echt raadzaam. Maar bijvoorbeeld een televisie met een camera erachter die het beeld van achter de televisie laat zien kan ondoorzichtig lijken. Echter, het blijft een achterkant hebben...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100