Hoeveel vrouwen worden wereldwijd per dag zwanger?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep! N>1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met of zonder jou?

Antwoorden (4)

Volgens mij worden er 3 kinderen per seconde geboren dus 259200 per dag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus moet dat aantal toch hoger zijn. Hoeveel hoger weet ik niet. Iemand een idee?
220.000 ongewenste of ongeplande zwangerschappen per dag According to the stats you provided 605479 women get pregnant a dat Volgens de statistieken die u verstrekt 605 .479 vrouwen zwanger te krijgen per dag! So that means approximately 1 3 are unwanted! Dus dat betekent dat ongeveer 1 3 ongewenste bent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bron? 'Zwangerschap' is geen bron. Je kunt op die plek een link zetten naar de website waar je deze info hebt gevonden, de details van een boek waarin je dit hebt gelezen etc. Maar niet zomaar een los woord.
Dat wordt een nogal ingewikkeld rekensommetje. 3 per seconde. dat is per etmaal 3x60x60x24=259200 per etmaal. Da's te doen, maar nu komt het probleem: Wat is een dag? 12 uur, 10 uur, 8 uur? Als je onder dag,etmaal verstaat,heb je het antwoord al,maar anders , maar weer delen door24 en vermenigvuldigen met 8,10 of 12 al naar gelang wat jij als een dag beschouwt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Per dag worden er over de hele wereld gemiddeld 353015 kinderen geboren. Over een heel jaar zijn er dat 128,9 miljoen. Dat zijn er al heel wat minder dan 10 jaar geleden, toen er gemiddeld 163 miljoen per jaar werden geboren. De wereldbevolking groeit dus minder snel dan vroeger. Toch zullen we waarschijnlijk in 2012 al met meer dan 7 miljard zijn.