is het te bewijzen dat geesten niet bestaan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee! Ik ben het eens met iedereen die zegt dat het niet te bewijzen is dat iets niet bestaat... Wat ik nog wel even kwijt wil is dat "geesten" een algemene benaming is voor energie vormen die we niet kunnen verklaren... Met onze beperkte hersencapaciteit zijn wij niet instaat om energie vormen te detecteren, voelen laat staan te benoemen... vandaar dat we al snel zeggen dat het geesten zijn... Hier op aarde zijn wij een energie vorm in een lichaam.. Stop onze energie vorm als we komen te overlijden? Er zijn te veel mensen op aarde bezig met het fenomeen "geesten" om het te ontkennen... Onze energie vorm leeft dus door, ook na ons overlijden...

ik denk dat je het vooral zelf moet geloven. sommige mensen zeggen dat ze wel bestaan en sommige zeggen van niet. ik denk zelf dat ze wel bestaan, je zie toch ook vaak dat mensen contact krijgen met de geest van overleden mensen of familieleden? maar echt te bewijzen is het denk niet.

Ja maar het is ook te bewijzen dat ze niet bestaan, de bewijzen blijven dus allemaal meningen en zijn nooit volledig objectief waardoor het momenteel nog geen feit is dat het wel/niet bestaat...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100