Wat kan echt niet kapot? Behalve een diamant?

Iets wat niet kapot te maken is

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Vloeistoffen krijg je mechanisch niet makkelijk kapot, wel elektrolytisch of chemisch. En puur neutronen (zwarte gaten) is niet vzv ik weet niet meer kapot te krijgen.

Alles kan kapot, zelfs diamant.

Een konijn. Die kan alleen dood, niet kapot

Water het verdampt maar blijft bestaan

Zuurstof. Niet kapot te krijgen ;) ook scheikundig niet. zuurstof bestaat uit O2 (die 2 moet laag zijn ;) ) en is niet verder te ontleden. Daarentegen wel als je het laat reageren met waterstof, dan word het H2O. Maar puur O2, zonder een andere stof in de buurt, is niet kapot te krijgen.

Mijn huwelijk.

echte liefde!

Gasvormig argon, dat reageert bijna nergens mee, neon trouwens ook. Dat zijn edelgassen

de verzameling atomen in het universum uitleg: voor de rest is alles op één of ander schaal wel kapot te krijgen. Neem bijv de aarde, wij hebben het er wel over dat we de aarde kapot maken maar dat is meer het leven en het klimaat enz. Die tonnen wegende bol kunnen wij niet echt omvormen tot iets anders. Zou echter de zon ontploffen is de aarde (en alles erop) een verdampend stofje in ons zonnestelsel (en geheel uit elkaar gevallen) Ik denk dus zelf dat het het geheel van energie en materie is dat altijd zal blijven bestaan

Alles kan kapot zelfs een diamant. Alles heeft ook een einde zoals het ook een begin heeft. Zelfs tijd heeft een begin en einde dus zelfs dat gaat kapot.

Plastic, kijk maar naar de plastic eilanden in de Pacific :-(

Magneten

Een computerbestand die je steeds maar backupt. (zoals je favoriete mp3 collectie, die mag toch niet verdwijnen?)

kauwgum, je kan het uitrekken maar het kapot maken wil niet :P

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100