Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Neemt u ook alvast een maatregel tegen de Varkensgriep?

Naar aanleiding van uitzending bij knevel, krijgt iedereen de varkensgriep. Er zijn mensen die dure medicijnen via internet in huis hebben

De natuur doet zijn werk

Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Het allerbeste wat je kunt doen is iemand opzoeken die nu de mexicaanse griep heeft, en jezelf laten besmetten... Als je dat doet, dan heb je dit najaar nergens last van...

Hoe komt dat dan, er komt in de komende maanden een mutant van dit virus, dat verbindt zich weer met een andere DNA-streng en is succesvoller in zijn eigen voortplanting... Maar is virulenter en dodelijker voor de mens... Maar als je al immuun bent voor het grootste gedeelte van de huidige mexicaanse variant, betekent dat je niet meer erg ziek zult zijn als de nieuwe aan zijn pandemie begint en iedereen op deze aarde zal testen... Survival of the fittest geldt ook hier...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Nee, ik moet eerst mijn atoombunker nog afbouwen. Voor als de Russen komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Die zijn er al ;)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Lol +1
Ik doe precies hetzelfde als wat ik doe tegen gewone griep en verkoudheid: gezond leven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Op inentingen voor verre vakantie na heb ik nog nooit maatregelen genomen om een bepaalde ziekte niet te krijgen en ik was ook niet van plan daar nu mee te beginnen.

Het overgrote merendeel van de mensen die besmet raakt overleefd het wel. Voordeel is dat je er waarschijnlijk wel een paar kilo'tjes lichter uitkomt. En wat extra dagen uitslapen is ook niet verkeerd :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Nee...

Zolang de prognose is dat 1/3 van de bevolking besmet raakt en tussen de 25% en 40% daarvan ook daadwerkelijk ziek wordt en daarvan 2 á 3% komt te overlijden neem ik geen voorzorgsmaatregelen tegen de Mexicaansegriep. Want dit is gisteren avond bij Knevel en van den Brink vertelt...

Het doemscenario dat ook besproken is, is dat iedereen besmet raakt en dat daar eveneens tussen de 25% en 40% daar daadwerkelijk ziek van wordt en daarvan 2 á 3% komt te overlijden...

Dus ook bij dit doemscenario neem ik geen voorzorgsmaatregelen. Daar komt bij dat we eind dit jaar allemaal gevaccineerd worden...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
De markt doet zijn werk. Een paar mensen zijn ziek, en nu worden we allemaal gek gemaakt op te bieden op een beperkt voorraadje medicijnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Nee, ik houd het wel in de gaten. Ik ben al wat ouder en het zijn vooral de jongeren en de lichamelijk zwakkeren die het meest last hebben. De site houd ik wel in de gaten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing