wat is dat nou met het spirituele leven

ik heb iets gezien en dat heeft me aan het denken gezet.

wat is dat nou het spirituele.
waarom leven wij.
en waarom gaan we dood.

ik zit dus een beetje in knoop.
maar wat ik weel weten gaat veel verder.

De 7 levens graden,
ik heb een boek gelezen. waar in verteld word over de 7 levens graden.

volgens het boek zitten we op de aarde ( 3de levens graad) en zijn we bang voor de dood om dat we de 7 levens graden niet kennen.

het is een heel lang en lastig verhaal daarom zal ik zoveel mogelijk uitleggen maar niet alles lukt.

ten eerste:
Wij begonnen op ONZE eerste planeet.
die nu dood is (De Maan)
zo gaat het verhaal.

wij zijn eencellige die ons uit dijen tot het vis stadium.

wij gaan naar een andere planeet ( Mars )
Zo zou er ook Water op mars gevonden kunnen worden door ons vorig leven.

daar beginnen we weer als eencellige
tot het vis stadium.

wij kunnen ons niks van herinneren omdat we pas op de aarde ons bewustzijn kregen.

zo gaan we verder tot we onze 7de levens graat hebben bereikt ( laatste planeet).

ten tweede:
ze zeggen dat als we dood gaan, dat we gaan naar het hiernamaals gaan. om ons voor te bereiden op de 4de levens graad.

maar dit kan pas als we onze tweelingziel hebben gevonden.

dit kan in het leven en in het hiernamaals.

Onze tweelingziel is onze gelijke. waar wij als eencellige onze eerste splitsing hebben gemaakt. in de eerste levens graad.
( Op De Maan)
maar wat is hier nou waar van?

Als je het niet begrijpt bekijk het filmpje.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Hallo....Ik heb dit alles wat je schrijft ook gelezen in de boeken van Jozef Rulof waar ik zo goed als de hele serie van heb en bijna gelezen. Zoek eens op de site voor duidelijke uitleg op www.theageofchrist.com

en via: jozefrulof.hyves.nl
Via google zoeken naar Jozef Rulof kom je overal aan je antwoorden.
Ik kan je zeggen dat ik mij er helemaal in gevonden heb en blij ben te weten hoe het in elkaar zit. Maar het je duidelijk uitleggen kan ik wel tijdens een één op één gesprek.
Veel succes met het zoeken en blijf wel dicht bij je eigen gevoel.

Gr Mirakel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het lijkt me eerlijk gezegd sterk. Kijk, het is natuurlijk niet bewezen dat het niet zo is omdat je het niet kan bewijzen. Maar dat wil nog niet zo zeggen dat het zo is. Net als god, ik zelf geloof niet in god, omdat niemand hem heeft gezien, maarja zo kun je vanalles verzinnen omdat het tegendeel toch niet kunt bewijzen. En hoe zouden we dan naar een nieuwe planeet gaan? Door de ruimte vliegen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik snap dat je het niet wil/kan geloven. maar volges het verhaal zijn de eerste zielen all in de 5/6/7 levens graad.
wij zijn bang voor de dood omdat wij niet weten wat er zal gebeuren als we dood gaan. maar volgens dit verhaal hebben de eerste zielen dingen aan mensen verteld en geïnspireerd. ik weet dat het heel lang duurt voor dat je het geloofd je kan het niet geloven als je het niet snapt. maar pas als je het snapt dan kan je het geloofen.
Misschien moet je eens wat boeken gaan lezen over deze onderwerpen en je vooral niet vastklampen aan
filmpje op You Tube.
Dat kan door iedereen gemaakt zijn en daar kan vanalles in beweerd worden.

Dat van die tweelingzielen vind ik heel eng.
Ik heb daar in dit leven al heel wat ellende uit zien voortkomen. Mensen die dachten hun tweelingziel gevonden te hebben.

Hoe het precies zit, met dat spirituele leven weet niemand. Maar er is veel over te lezen en veel om over na te denken. Dat zou je kunnen gaan doen en dan over een poos een mening vormen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het spirituele leven is on-tastbaar.

Zoals jij het omschrijft lijkt het een beetje op kabbalah...niet iedereen kan en mag dat lezen.

Je bent op zoek naar de zin van het leven, er zijn zoveel wegen, die je kunnen leiden naar antwoorden.

Lees boeken of ga naar seminars, die je eventueel informatie kunnen verschaffen...

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste vraagsteller; het spirituele leven is heel anders. We zoeken vaak naar onbegrijpelijke, niet te bewijzen zaken. Mijn antwoord vind ik in de Bijbel. Het spirituele leven komt van binnenuit. Je bent je bewust van een groter geheel, je bent je bewust van de vergankelijkheid van aardse zaken, je bent je er van bewust dat er veel meer is tussen hemel en aarde dan wij kunnen bevatten. Omdat je je bewust bent van de vergankelijkheid van aardse zaken, zoek je onvergankelijke zaken. Daar geeft de Bijbel het ene ware antwoord op: Die in MIj, dat is Jezus, de Zoon van God geloofd als zijn zaligmaker, die heeft het eeuwige leven. Heeft het hier al! Dan gaat je lichaam wel sterven maar je ziel keert tot God Die hem geschapen heeft. Dat is zo`n rust om te mogen weten. Zelf was ik in 2004 in Israël op vakantie. Het was een beetje gespannen toestand daar. Iemand zei tegen mij: hoe haal je het in je hoofd om daar naar toe te gaan? Ik zei het Bijbelse land graag te willen leren kennen, en zei ik: als ze me doodschieten dan schieten ze me in de hemel, als ik de ravijn in val, dan val ik in de hemel. Maar altijd kom ik daar uit, wat me ook overkomt. Dat gaf de ander een schok, hij zei: dan leef jij een rijk leven, en dat is ook zo. Dat gun ik ook iedereen, ook jou. Zoek het niet in allerlei geheimzinnigheden maar in de Bijbel, ze is het woord van onze God. Het is geloven in Gods eigen woorden en daar kan je altijd van opaan. Hijzelf wil je daarbij helpen, laat je door Hem helpen en ook jij krijgt een rijk leven!