waarom mag je niet alles meer vragen?

Mijn vragen worden verwijderd

mijn vragen worden verwijderd

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat mag wel, als het binnen de richtlijnen valt en als het geen exacte herhaling is van een eerdere vraag...

Omdat het een Goeie (goede) vraag moet zijn: goeievraag.nl

Ik neem aan dat je bedoeld op deze website. Dat is vrij simpel wij willen de kwaliteit hooghouden. Als wij geen moderatie toepassen dan krijgen we een heleboel vulgaire en onzinnige vragen binnen. Bovendien staat de site vol met vragen die meerdere malen zouden zijn beantwoord. Je wilt niet weten hoe vaak ik de vraag hoe heet het uiteinde van een veter heb moeten verwijderen ;-) Toegevoegd op 04-06-2009 18:15:15 Ik wil je toch ook nog even verwijzen naar de richtlijnen http://www.goeievraag.nl/help/richtlijnen hier staat in waar een vraag aan moet voldoen.

Je zoekt telkens weer de grens op, dus ga je er wat eerder overheen dan diegene die dat niet doen. Leer er van of stop met deze site. Of hou de eer aan je eigen en pas je aan, je bent slim genoeg om te weten wat ik bedoel. Soms gooi je, je eigen frustratie met bakken over ons heen, probeer dat te doseren. En laat je niet te veel gaan in je eigen tekst, optijd de rem er op. Je kan het!

Je hebt hier nooit 'alles' mogen vragen. Er zijn regels. Via de knop 'help' bovenaan kun je de richtlijnen vinden. Overigens verbaast het me niet echt dat een vraag die wel verdacht veel leek op een oproep tot een 'volksopstand' is verwijderd. Ook wat mij betreft valt zo'n vraag onder het kopje 'respect' in de richtlijnen.

Op je eigen website geef je aan dat berichten (kunnen) worden gemodereerd. Jij houdt er dus bepaalde regels op na waaraan mensen zich dienen te houden, goede zaak. Hetzelfde geldt voor deze site. Neem dus eens rustig de tijd de richtlijnen door te nemen en als je daar dan naar handelt, zul je zien dat je heel veel kunt vragen.

Heeft hier nog nooit gemogen. De ene community/forum is wel strenger dan de andere (uiteraard).

Eigenlijk heb je hierboven al zo'n beetje alle juiste antwoorden gelezen, wil er alleen aan toevoegen dat vragen over God en verschillende godsdiensten hier niet echt gewenst zijn. Toegevoegd op 04-06-2009 19:39:54 Aan de andere kant, als het je niet bevalt kun je er ook mee stoppen.

Tja, dat mag niet. Dat is verboden. Als je een lief hebt is het verboden Om een ander graag te zien!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100