Hoe ontstaan 'jeugdpuistjes' en wat is de beste manier om deze te bestrijden (voorkomen & behandelen)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Jeugdpuistjes ontstaan vaak onder invloed van hormonen, voeding heeft enigszins een positieve invloed als je gezond eet. Er zijn verschillende manieren om puistjes te verwijderen, maar het is afhankelijk van de ernst. Van zalf tot medicatie tot 'uitknijpen', maar het beste is om ze gewoon te laten zitten. Een puistje is na een paard agen meestal weer verdwenen. Ernstige acne kan je het beste door de huisarts laten beoordelen.

Toegevoegd na 1 minuut:
* paard agen moet natuurlijk zijn paar dagen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hier vind je een folder van de dermatoloog met zeer uitgebreide informatie:

http://www.huidinfo.nl/acne.htm