Wie weet er goede documentaires over planeten en natuur. Ik zoek meer documentaries zoals BBC planet earth Wie weet er nog meer???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

- The private life of plants (BBC)
- Earth (BBC)
- Blue planet (BBC)
- Microcosmos (een Franse Film)
- The Planets (BBC)
- Cosmos, a personal voyage van Carl Sagan, beetje gedateerd maar nog steeds magisch mooi.

Toegevoegd na 2 uur:
aanvulling:
- Stephen Hawking's Universe en Inside Planet Earth, beide van The Discovery Channel
- Wild Nature van de BBC
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De onderstaande bron heeft een uitgebreid overzicht van documentaires. Als planet earth jou aanspreekt, kan ik BBC life echt aanraden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je bijv bij piratebay gaat zoeken, zoek dan eens met de zoektermen: "BBC" en "attenborough". dan krijg je er al veel te zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn twee netten, Discovery Channel en National Geographic, waarvan dieren een vast onderdeel vormen – naast avontuur en techniek. in het buitenland spant de BBC de kroon. De BBC-heeft een eigen bedrijf in Bristol, Natural History, dat jaarlijks een stroom dierenfilms produceert. En op BBC1 is vorige week een nieuwe serie van David Attenborough begonnen, The Life of Mammals.