Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is een interessant onderwerp voor een bewegingswetenschapper om een argumentative essay over te schrijven?

ik moet voor mijn opleiding een argumentative essay schrijven van 1000 woorden, maar kan niet op een interessant, wetenschappelijk onderwerp komen... zelf doe ik aan wielrennen en hardlopen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Is niet echt sport maar wel voor velen belangrijk:

Een verhaal over tillen van lasten en hoe dat het lichaam belast..de verschillen benadrukt bij "verkeerd" tillen tov bij correct tillen.. en welke blessures voorkomen worden door correct te tillen.

Is ook voor fitness van belang.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

essay over het belang van laagdrempelig sporten inzake de gezondheidsbevordering van de Nederlander. Met argumentaties inzake kosten/baten, belastbaarheid verhoging, vermindering van aantal obesen, effecten op vaat- en orgaanziekten op lange termijn, etc etc? Volgens mij kan je er wel boeken van vol schrijven als je zou willen. Kiezen dus maar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding