Bestaat er iets dat echt alleen maar voordelen kent en geen nadelen heeft?

Ieder voordeel heeft zijn nadeel en ieder nadeel heeft weer zijn voordeel.

Maar op alles zijn ook weer uitzonderingen te vinden, wat is de uitzondering op de bovenstaande regel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

nee , alles wat namelijk in het begin heel veel voordelen heeft en je heel blij maakt , ga je veel doen of dingen forceren om dat gevoel weer te krijgen en dan zullen na verloop van tijd altijd de nadelen aan het licht komen.
De wet van het evenwicht , yin yang , enz, enz,
Geen licht zonder duisternis , geen leven zonder dood , geen voordeel zonder nadeel !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

optimisme :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen kunnen ook TE optimistisch zijn.... erg irritant is dat! Beetje Emiel Ratelband figuren :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Te optimistisch zijn maakt een mens naief en dat kan voor problemen (nadeel) zorgen...
gezondheid...heeft alleen maar voordelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pure liefde
13 jaar geleden
Bomen wat hebben bomen nou voor nadeel?
Mensen maken er alleen een nadeel van. ZE STAAN IN DE WEG Enzovoort. Maar het is bomen

Toegevoegd na 4 minuten:
Bomen geven zuurstof
Bomen maken wat leuks van de omgeving
Waar bomen zijn is het nooit saai!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou... al die blaadjes in de herfst... ik blijf vegen! Vind dat toch echt een nadeel! Maar is puur persoonlijk denk ik hoor.l
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@vlinderr
ben ík helemaal mee eens !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@thotobest @vlinderr Dan is het voor sommige mensen een nadeel maar vast niet voor iedereen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
There are many useless people but there are no useless trees. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaja: bomen, bomen zijn booming !!! Handen af van bomen, bomen moeten blijven !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@BraBart Eindelijk iemand die meedenkt :D
blijdschap kent geen nadelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch wel. Kan gevoelloos overkomen in bepaalde gevallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Intens genieten van iets heeft geen enkel nadeel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
* gezondheid
* vrede
* liefde

Toegevoegd na 1 uur:
Je kunt dingen doen voor je medemens .... boodschapjes, wandelingen, spelletje, gewoon praatje maken, wekelijks de container aan de straat zetten, bloemetjes wateren tijdens afwezigheid, ....kleine dingetjes in huis doen ... van alles dus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je schooldiploma hebt gehaald
bloemen
een mooi boek
de blijdschap,lach van een baby (vrolijke baby etc.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een aardig gebaar maken naar een medemens
13 jaar geleden
Geen schulden hebben zodat je geen rente moet betalen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De dood; deze kent totaal geen zorgen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tevredenheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn dansleraar zei vroeger dat over waar TE voor staat slecht is, behalve TEvreden en TEhuis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn idee! +
Stoppen met roken (wat me maar niet wil lukken, shame on me).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maak je niet druk , als je stopt word je moddervet ..........ook een nadeel .......
light(en) up
gezondheid geluk liefde en vrede zijn denk ik toch wel de uitzonderingen