Bestaat er iets dat echt alleen maar voordelen kent en geen nadelen heeft?

Ieder voordeel heeft zijn nadeel en ieder nadeel heeft weer zijn voordeel.

Maar op alles zijn ook weer uitzonderingen te vinden, wat is de uitzondering op de bovenstaande regel?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

nee , alles wat namelijk in het begin heel veel voordelen heeft en je heel blij maakt , ga je veel doen of dingen forceren om dat gevoel weer te krijgen en dan zullen na verloop van tijd altijd de nadelen aan het licht komen. De wet van het evenwicht , yin yang , enz, enz, Geen licht zonder duisternis , geen leven zonder dood , geen voordeel zonder nadeel !!

optimisme :)

gezondheid...heeft alleen maar voordelen

pure liefde

Bomen wat hebben bomen nou voor nadeel? Mensen maken er alleen een nadeel van. ZE STAAN IN DE WEG Enzovoort. Maar het is bomen Toegevoegd na 4 minuten: Bomen geven zuurstof Bomen maken wat leuks van de omgeving Waar bomen zijn is het nooit saai!

blijdschap kent geen nadelen

Geluk!

Intens genieten van iets heeft geen enkel nadeel.

* gezondheid * vrede * liefde Toegevoegd na 1 uur: Je kunt dingen doen voor je medemens .... boodschapjes, wandelingen, spelletje, gewoon praatje maken, wekelijks de container aan de straat zetten, bloemetjes wateren tijdens afwezigheid, ....kleine dingetjes in huis doen ... van alles dus!

Als je je schooldiploma hebt gehaald bloemen een mooi boek de blijdschap,lach van een baby (vrolijke baby etc.)

een aardig gebaar maken naar een medemens

Geen schulden hebben zodat je geen rente moet betalen!

De dood; deze kent totaal geen zorgen...

Tevredenheid.

Stoppen met roken (wat me maar niet wil lukken, shame on me).

gezondheid geluk liefde en vrede zijn denk ik toch wel de uitzonderingen

Rente ?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100