In de natuur wordt afval opgeruimd door schimmels en bacterien. wat gebeurt er met deze afvalopruimers als zij zelf dood gaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

zij worden op hun beurt weer voeding voor iets anders en zo blijft de cirkel eindeloos door gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit klopt. Ik heb het aan verschillende biologiedocenten nagevraagd!

Andere antwoorden (3)

Uit as zijt gij geboren en tot as zult gij wederkeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die worden weer gegeten door andere bacterien en schimmels...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de kringloop van het leven...
Heel makkelijk,schimmels en bacterien zijn microorganismen en deze gaan ook ooit dood om deze hebben ook weer andere vijanden van die zij opgegeten worden of Ze lossen zich van zelf op en worden gewoon niets,de aarde op de grond gaat ze verwerken en dan blijft er dus ook niets meer van over.