Als ik het zo bezie is het een PVC buisje van een bepaalde lengte waar gaatjes in zijn geboord.
Je doet aan beide zijde een eindstop , zo'n stoeldop (kun je in alle maten krijgen bij een DHZ winkel) en maak aan 1 einde een opening waar je het luchtslangetje in kan maken of via een aansluitpuntje aan het eindstopje
Leg dan het PVCbuisje in je aquarium , strooi er wat zand over en voila , je hebt een mooi lange beluchting.
Ik heb jaren in een dierenspeciaalzaak gewerkt en daar werd het ook zo gedaan , gewoon eigengemaakte beluchtingen , wel kleine gaatjes boren , anders hoor je dat borrelen zo erg , het moet wel fijntjes zijn.
Probeer het maar eens uit
Succes