Er bestaat geen minst schadelijke sigaret. Het is al lang bekend dat fabrikanten stoffen in sigaretten stoppen die verslavend zijn. Als je een half jaar lang 1 sigaret per dag rookt dan kan je al niet meer stoppen. Desondanks dit bekend is bij de overheid het onbegrijpelijk dat de sigaret nog niet onder de drugs valt. Temeer ook omdat pubers die stiekem roken dit aantal wel halen. En daarom is het ook gedaan, allemaal toekomstige klanten. En daarom is stoppen met roken ook zo moeilijk.

Alle sigaretten zijn schadelijk, het maakt niet uit welke. Zware shag en ongesausde sigaren zijn nog het beste als je per se wil roken. Vooral de Wilde Havanna staat bekend om de zuiverheid van de gebruikte tabaksplanten en verder geen toevoegingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Chocoladesigaretten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, ook mijn eerste ingeving!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was ook het eerste wat ik dacht!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chocolade is ook niet echt goed.
Kimath
13 jaar geleden
@Hannes: het is in elk geval stukken gezonder dan wat er in normale sigaretten zit.
Steenuiltje
13 jaar geleden
Helemaal goede reactie!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hihi, ja die zag ik ook aankomen.
De niet-opgestoken sigaret

Toegevoegd na 37 seconden:
Laat je niets wijs maken. Alle sigaretten zijn schadelijk. Als je je er zorgen over maakt kan je gewoon veel beter stoppen met roken. Is nog goedkoper ook.

Toegevoegd na 3 minuten:
Er is overigens een sigaret die alleen nicotine afgeeft; de meganise sigaret SuperSmoker® ZERO:
http://www.supersmokerorg.moorandmore.com/shop.php
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De elektrische sigaret.

Daarmee krijg je wel nicotine binnen en wordt je zuigbehoefte bevredigd, maar inhaleer je niet allerlei verbrandingsproducten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel simpel: o.a. teer en nicotine zijn de meest schadelijke stoffen, dus die sigaretten die het minste teer en nicotine bevatten, zijn het minst schadelijk. Staat vermeld op ieder pakje shag en sigaretten.

Als je zó te werk gaat, zijn er 2 nadelen:
- Sigaretten met heel weinig teer en nicotine "smaken" nergens naar, en dan kun je net zo goed niet roken.
- Als je sigaretten rookt, met heel weinig teer en nicotine, is er een kans dat je meer gaat roken. Een roker is verslaafd aan die stoffen, en zal ongemerkt proberen een bepaalde hoeveelheid van die stoffen binnen te krijgen.

Zodra je je af gaat vragen, welke sigaretten het minst schadelijk zijn, kun je beter overwegen te stoppen. Want roken is gewoon slecht voor je gezondheid. En als je stopt, hoef je tenminste ook niet meer te piekeren welke sigaretten het minst schadelijk zijn. Los je 2 problemen in één keer op! ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zijn die sigaretten, waarvan je besluit ze niet te roken, niet nu en niet later.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De tabaksartikelen die u in de winkel laat liggen
zijn het minst schadelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle sigaretten die je kunt roken zijn schadelijk. Er bestaan geen gezonde sigaretten van tabak en nicotine. Alleen díe stoffen zijn al enorm schadelijk.