De klassieke wetenschap ging van het standpunt uit, dat alles in de geest van de wetenschapper bedacht kon worden. Ze deden geen experimenten.

Voor de moderne wetenschap is het doen van experimenten juist heel belangrijk. Ze bedenken eerst iets en dan zoeken ze daar een experiment bij om te kijken of hun idee wel klopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is de beste antwoord