Lijkt mij een sandwichpanel van mdf/rockwool/mdf met een skai/kunststog fineer laag. Omdat sandwichpanelen is diverse combinaties voorkomen is hier geen vaste naam voor anders dan sandwichpanel.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ik denk het niet want het is echt superhard
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Aan het breukvlak te zien is het echt iets van MDF aan de buitenkanten, en van die tussenlaag ben ik nu inderdaad ook niet zeker dat het rockwool is, purschuim dan? het is op zeker een isolatielaag want anders had deze net zo goed massief mdf kunnen zijn. Heb je betere foto's?