hoe word een achtbaan gemaakt?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Techniek
3.7K
fremar
7 jaar geleden
http://willemwever.kro-ncrv.nl/node/80346

Antwoorden (1)

nou dat zijn nog al wat stappen ... eerst komt een team met een idee ... dat idee gaat naar de testers die dan weer uitwerken dat we er met zijn allen niet uitvallen .... dan word er een gebouwd ... die word dan weer in het echt getest en dan bouwen ze hem in het pretpark.
er zijn speciale bedrijven gespecialiseerd in het bouwen van achtbanen .... die dan met kranen in elkaar gezet word.

hier een "how its made" van achtbanen kijk maar