Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

zijn er tijdens de berging van de brokstukken van de MH17 dan geen reststukken van de Buk-raket gevonden? je zou denken dat die er ook moeten zijn?

Als de raket ontploft, moeten er ook reststukken zijn waaruit je kunt opmaken dat het een speciale. Type is?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Techniek
700

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

de raket is ontploft en daar is nu dus waarschijnlijk niks meer van over. Wel is het zo dat er heel veel kleine brolstukken zijn waarvan ze natuurlijk niet allemaal weten waar het vandaan komt en waar het bij hoort. Dus als er delen van de raket gevonden zijn kunnen ze die zeker niet identificeren.

Maar eigenlijk is de kans heel klein dat ze een stukje van de raket zullen vinden. Want de raket onplofte op in de lucht en als er dus delen van de raket niet verwoest waren, zouden die niet op de crashplaats liggen maar ergens heel anders.

Ik hoop dat ik je daarmee geholpen heb!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, dat dacht ik ook. In ieder geval is er ooit op tv een stukje getoond dat bepaalde letters en/of cijfers had die onmiskenbaar verwezen naar een Buk-raket.
Hoeveel ze er nog meer gevonden hebben vermeldde het journaal niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding