Welk apparaat is te zien in de tv-spot over dementie?

In het tv-spotje over dementie op de Nederlandse televisie is achter de wisselde dames met de gele jasjes een apparaat op de achtergrond te zien. Wat is dit voor een apparaat en waarom staat het daar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Techniek

Het beste antwoord

Een filmprojector. Bovenin de spoel met de film.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1 spoel ?
Computoon
11 jaar geleden
Dat vond ik ook al merkwaardig. Misschien is de andere niet geplaatst of is het zodanig gefilmd dat een van de dames het zicht erop onttrekt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zat in de richting van Revox professionele recorders te denken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar een bandrecorder of tapedeck heeft beide spoelen op gelijke hoogte, ook een Revox.