Weet iemand goede boeken of internetsites over resonante inductie?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Techniek
Amadea
11 jaar geleden
Daar zijn geen boeken over geschreven. Is het ergens onderdeel van? Kan wel een profielwerkstuk vinden: http://pws.vd-wal.com/Documenten/Plan%20van%20aanpak%20Prototype%201.docx
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vertaald naar het Engels is er wel wat te Googelen.
Zoek eens op Resonant Inductive Coupling
of Magnetic Resonant Coupling
Het gaat dan over het draadloos opladen van apparaten.
De techniek is in ontwikkeling, de overbrugbare afstand moet nog worden opgevoerd, vergelijkbaar met draadloos internet.

Antwoorden (1)

Vertaald naar het Engels is er wel wat te Googelen.
Zoek eens op Resonant Inductive Coupling
of Magnetic Resonant Coupling.
Het gaat dan over het draadloos opladen van apparaten.
De techniek is in ontwikkeling, de overbrugbare afstand moet nog worden opgevoerd, vergelijkbaar met draadloos internet.