Wat voor motor kan ik gebruiken voor een skelter?

Ik wil ooit een motortje op mijn skelter zetten alleen aan welke motor moet ik dan denken ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Techniek
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik weet het niet zeker maar volgens mij is dit volgens wet verboden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Als je er niet mee op de openbare weg komt is het zeker niet verboden. Maar als je er wel mee op de weg wilt, vermoed ik, moet je 16 zijn, verzekerd zijn en het voertuig moet gekeurd zijn en mogelijk ook een kenteken hebben.

Antwoorden (1)

Vroeger werd nogal eens de motor van een grasmachine gebruikt om een zelfbouw go-cart te bouwen .