Hoe komen handelaars aan zoveel Iphones?

Hoe komen mensen aan zoveel iPhones? je ziet ze vaak op ebay staan of marktplaats ze hebben wel 20/30 stuks!
mij vraag was nou hoe komen ze eraan?
en ze verkopen bijv ook goedkoper dan op apple.nl

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Techniek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk er heel goed mee uit, vaak zijn ze gestolen of hebben ze ze overgekocht van iemand die ze gestolen heeft, hoeft niet maar voorkom deze risico's, neem ze niet.

Antwoorden (2)

er zijn daar genoeg redenen voor: mensen kopen iphone's in bij een bedrijf of ze stelen ze en verkopen ze vervolgens door
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze kopen groot in, omdat ze dan partij korting kunnen afdwingen. Hoe meer je afneemt, des te meer korting dus.
Ook is het zo, dat als je maar een klein percentace winst op 1 telefoon hebt, bij meerder verkopen, dit bedrag wel kan oplopen.