Heeft iemand enig idee hoe ik dit potlood moet slijpen ?

Het kan niet met een gewone puntenslijper ... iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Techniek
4.6K

Het beste antwoord

misschien met een mesje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Met een dunschillertje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met een stanleymes gaat goed suc6 ermee
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met een stanley mesje bijsnijden. Je ziet dat het de eerste keer ook zo gedaan is, snijd op hetzelfde stukje maar dan meer naar boven beginnen. Pas op je vingers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mogelijkheden te over: mes, slijpsteen, vijl, schuurpapier....
11 jaar geleden
Bij de vakhandel zijn speciale (brede) puntenslijpers te koop voor ovale timmermand potloden. Daar gaat het zeker mee lukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
met een mes/bijl
die is eigenlijk een andere versie van het bouwvakkers/klus potlood dat ook met een mes geslepen moet worden.