Nee ze zijn bezig met metaal (van metaalpoeder), met chocolade en suiker.

Toegevoegd na 1 uur:
Naast kunststof kan er ook in keramiek, metaal of zelfs in gecombineerde materialen tegelijkertijd geprint worden. Voorbeelden van design zijn de Lily lamp en de Mobius van Janne Kyttänen en het meubilair van de fransman Patrick Jouin (Solid kruk en tafel). In de medische wereld kan men denken aan inwendige en uitwendige protheses (bijvoorbeeld een knieprothese of een kaakimplantaat) In de industrie kan men denken aan onderdelen voor de ruimtevaart en het maken van onderdelen voor de auto-industrie. Ook creaties voor voedsel zijn mogelijk, denk aan chocoladefantasie en suikerwerk.

Diverse materialen kunnen worden gebruikt, bijvoorbeeld: polymeren (kunststof, in diverse kleuren), aluminium, staal en brons.
Dus: metaal, aluminium, staal, (gecombineerde metalen), brons, keramiek, chocolade en suiker
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mark Kayser vangt met zijn 3D-printer in de Marokkaanse woestijn het zonlicht in een lens waardoor er een brandpunt ontstaat. Hier smelt het zand en ontstaat dus glas.

Enrico Dini van Monolite UK, produceert en verkoopt 3D printers, D-Shape. Hij print gebouwen en kunstmatige koraalriffen.

Onderzoekers in Iran printen gebit.

Verder nog deze 4de link naar verzameling aparte materialen waarmee wordt geëxperimenteerd
http://solidsmack.com/fabrication/odd-3d-printing-materials/
Waaronder cholodade, ice-tea met zout etc.