Op welke plaats in een Europees land vind ik de hoogste toren-gebouw van Europa?

Ik ben opzoek naar het hoogste gebouw of toren, die staat in Europa.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Techniek
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Binnen 23 sec na elkaar drie antwoorden die je zelf niet kon vinden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5 in een minuut :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Af en toe zou ik dit als antwoord willen geven: http://tinyurl.com/6nqq9pb Maar dat komt weer zo bot over :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja Daann dat kan wel maar dan wordt je antwoord verwijderd en krijg je puntaftrek of, als je geluk hebt gaat je antwoord naar reacties ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap gewoon niet dat iemand met ruim 200 punten dit nog vraagt... waar zijn die ruim 200 punten dan van gekomen? Alleen antwoorden die uit het hoofd beantwoord konden worden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is ook een lomp antwoord, dus ik zou het ook niet geven ;) Maar het is inderdaad gek dat iemand met zoveel punten zo'n vraag stelt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn simpele vraag heeft al een aardige discussie losgemaakt, met heel interessante antwoorden.

Het beste antwoord

Londen Shard London bridge

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tallest_buildings_in_Europe

Toegevoegd na 3 minuten:
Omdat je ook om torens vraagt http://en.wikipedia.org/wiki/Ostankino_Tower

Maar eigenlijk deze:

http://en.wikipedia.org/wiki/Warsaw_Radio_Mast
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een tvtoren wel en een radiomast niet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor het geven websites. De reden waarom ik de vraag gesteld heb was om even aandacht te vestigen op het fijt dat het gebouw op 5 juni jl in gebruik werd genomen. En ik vond het interessant hoe er op mijn vraag gereargeerd werd.

Andere antwoorden (6)

Shard London Bridge

Toegevoegd na 1 minuut:
In Londen dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is een Londen:
Shard London Bridge Londen 310 m 76 2012
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Shard tower in Londen. (309.6 meter)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet het niet, maar volgens mij is de Eiffeltoren hoger.

"De Eiffeltoren is 317 meter hoog tot aan de top van de vlaggenstok, zonder de televisieantennes mee te rekenen. Met televisieantennes is de toren 324 meter hoog."
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In Londen staat de pas afgewerkte wolkenkrabber " The Shard" en dit is nu HET hoogste torengebouw van Europa