Via skype als ze aan de andere kant van de wereld ook internet hebben en skype geinstalleerd. Of via msn/yahoo messenger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Met een telefoon?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Briljant antwoord, zou ik echt nooit op gekomen zijn.
+
Hiervoor ben je een telefoon nodig met WorldTEL ondersteuning. Deze telefoons zijn wel vrij prijzig, maar wel bij veel verschillende winkels te krijgen. Ik zag net eentje bij de C1000 van het merk ShullBit, deze kostte 140 euro en je krijgt er twintig euro tegoed bij..

Hopelijk is dit duidelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een oude techniek die men telefoneren noemt.
Bell was de uitvinder.
Een behoorlijk modern toestel (t-65) zie je op de afbeelding.

Toegevoegd na 5 minuten:
Het schijnt dat Bell niet de uitvinder was maar Meucci, weer wat geleerd.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Antonio_Meucci
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reddie
12 jaar geleden
Mijn telefoon is een generatie later, met druktoetsen. Ik bel er regelmatig mee met naar mijn broer in Noorwegen.
Theoretisch zegt dat nog niets over "de andere kant van de wereld" natuurlijk. ;-)
+4U
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je daarmee ook binnen Nederland bellen dan?