Welke zintuigen kunnen we nu gebruiken om realtime te delen via internet? 70% v/d mensen is visueel ingesteld, maar is 3D geluid de volgende dimensie?

Gelet op deze discussie en voorbeelden over echolocatie, wat is de potentie van andere dimensies qua gebruik van onze zintuigen? Smaak realtime via internet, Oeps? Hoever zijn we hiermee? En met voelen? Ok, let's start off with Sound!! Zouden er toepassingen/situaties zijn waarbij het horen van 3D geluid meerwaarde heeft?

Weet jij het antwoord?

/2500

3d geluid is er al. Dat heet Stereo. In de fancy vorm heet het dolby surround. Besluit zelf maar of het iets extra levert voor je.

Dat bestaat al heel lang! Zinds 200 ofzo, Ik ben 14 en zolang als ik me kan herrineren heb ik het al. Een groote box waar de bassen uit komen en 5 kleine boxjes

De toepassing van 3D- geluid kan aangenaam klinken maar ook angstaanjagend. Het geluid kan inspelen op alle sentimenten, goed en kwaad. Het kan ons dus schaden als het wordt gebruikt door louche figuren.

Films met geur! voorproefje van 3d geluid als video (als je een koptelefoon hebt) http://www.youtube.com/watch?v=IUDTlvagjJA

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100