door al die guantanomo-lui die ze heen en weer blijven vliegen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat het "slecht" gaat met nederland willen mensen er even op uit, ook wordt de waarde van een land buiten europe steeds meer door nederlanders begrepen, echte rust niet met een 100 tal nederlanders op een camping als je juist de nederlanders ontvlucht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Steeds meer drugsrunners
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Doordat er steeds meer vliegverkeer is blijkbaar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
toename ? werk er zelf zie geen toename ja zal nu wel weer opgang komen nu de vliegtax eraf gaat
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
misschien een interessante link.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
volgens mij komt dit doordat mensen steeds meer kortere trajecten vliegen, in plaats van langer naar een verdere bestemming. Dus dan gaan ze twee keer een weekend naar london, in plaats van 2 weken naar Bali.

Dan heb je dus op zich meer vluchten, terwijl de vliegtuigmaatschappijen er minder aan verdienen.