Wanneer is een iemand de ideale sekspartner voor een vrouw?

wat mag wel en wat mag niet, wat zijn de minimale eisen?
is het overmatig gebruik van de tong wel of niet gewaardeerd?wat kunnen mannen doen om een vrouw naar haar hoogtepunt te laten stijgen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hey Eltigre
dat varieert nogal wat jij vraagt.
vanwaar je interesse?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
vanwege de streef naar perfectie

Het beste antwoord

Ik begrijp uit je vraag en reacties dat je 'tips en trucs' wilt horen ;) Een man kan heel veel doen om een vrouw naar haar hoogtepunt te krijgen, zelfs met het minimale en ook zelfs zonder voorspel. Een enkele blik ban mijn vriend kan voor mij al voldoende zijn om me direct in de juiste stemming te brengen.

Maar zoals eerder gezegd, zoveel vrouwen zoveel wensen. Dus ik kan je wel in precisie vertellen wat voor mij werkt maar dat is nog steeds geen antwoord op je vraag denk ik ^^

En op de vraag; wat mag wel en wat mag niet kan ik je zeggen dat alles mag, zolang het maar als zeer prettig wordt ervaren.

Zet je voelsprieten uit en use your imagination zou ik zeggen ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
bedankt voor je antwoord.
het zegt een hoop
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
en inderdaad tips en trucs zijn een mooie bijkomstigheid. maar ik ben gewoon benieuwd en dat komt mede door mijn kritische blik op al mijn handelingen (het kan altijd beter volgens mijn optiek.) vandaar dat ik verder ga denken. en ook deze vraag stel, met als gedachtegang dat mensen die hier op reageren volledig anoniem zijn en alles kwijt kunnen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Graag gedaan ;) Zie het niet als iets wat 'beter moet of kan.' Wanneer je (zoals ik al eerder zei) je voelsprieten uitzet, je gevoel op max, je verstand op nul en je niet je eigen handelingen tussendoor bekritiseert weet ik zeker dat het helemaal goedkomt. Wat ik bedoel is; turn the mind off and the feeling on
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mooie woorden inderdaad Marita (ik kan jammergenoeg nog geen duimpjes uitdelen, dus dan maar zo :-)

Andere antwoorden (14)

Als hij haar gelukkig maakt...

meer hoeft niet...

Toegevoegd op 27-04-2009 23:09:48
en kun je dat niet aan je vrouw vragen, wat ze het liefste wil?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja dat kan ik wel doen
ik probeer alleen de verschillen te zien en op welke vlakken het met elkaar overeenkomt.(zie categorie)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de vraag ging specifiek over sekspartner. xinix' suggestie vind ik geweldig trouwens.
Deze technieken zijn niet aan te leren via een vragensite.
Uit je vraag blijkt dat je denkt dat zoiets bij alle vrouwen hetzelfde is. Je hebt nog een hoop te leren, neem eens wat praktijklessen.
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee ik weet wel dat het varieert
maar ik ben gewoon benieuwd naar de reacties. wie weet kan je er wat van leren.
veel voorspel, massages, liefde en de afwas
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
+1
vooral dat laatste element doet het 'm
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat eerste is bedacht toor moralistem uit de 19-de eeuw. In wezen is het kolder, zolang je niet bezig bent met een aanranding. Massage kun je beter commerciel laten doen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Want? kan ik dat niet zelf dan?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
juistem
Sorry Eltigre, maar dat verschilt per vrouw. Je zult het dus moeten vragen aan de dame in kwestie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
excuses aanvaard
er is geen dame in kwestie,
ik was gewoon benieuwd naar hoe je het optimale kan bereiken in je sekslevem
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Stel je in ieder geval afwachtend op, misschien geeft ze wat "aanwijzigingen" .
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
en als het initiatief nou van mijn kant moet komen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan let je op haar reactie.
Als hij of zij voldoet aan de eisen van de vrouw in kwestie.
Dit verschilt per persoon. ( zeg ik als man )
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vraag het haar voordat je dalijk dingen doet waar ze niet op zit te wachten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
en hoe breng ik dat dan?
hoe wil je het doen?
had je nog voorkeuren?
of vind je dit lekker?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Haha.. ja eerst even een vragenlijstje doornemen en afvinken.. lekker spontaan :P Vragen is echt niet nodig... het enige wat je hoeft te doen is VOELEN en je antwoord komt vanzelf.
de tong is een mooi bijkomstigheid.
als valt dat in het niets bij het echte werk. ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
lol
ik dacht dat dit nou net wel iets was wat voor spectaculaire belevingen kon zorgen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oneens julisa ^^
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Daar heb je het al: twee vrouwen met compleet andere belevingen. Gewoon bij het individu achter proberen te komen wat diegene prettig vindt dus. En vooral je eigen behoeften niet uit het oog verliezen.
Als hij op batterijen loopt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja ja
vergeet niet de tril functie :P
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
die duracell reclame met die konijnen spreekt boekdelen.
Op je laatste vraag: Probeer alles wat je maar bedenken kunt en laat je vrouw/vriendin per keer een punt van 0 tot 10 geven. Dan merk je het vanzelf wel. ^^,
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waar wordt jezelf gelukkig van? Dat is veel belangrijker dunkt mij. Ik denk dus dat je de vraag moet omdraaien: "wanneer is iemand de ideale sekspartner voor jou?"

Een beetje rekenschap met je partner houden is natuurlijk heel mooi. En bereid zijn om nieuwe dingen te leren/proberen ook. Maar als jij uiteindelijk niet aan je behoeften komt omdat jij je teveel wilt aanpassen aan je partner, zal dat jou uiteindelijk niet gelukkiger maken ben ik bang.

Daarnaast ben ik het met vele anderen eens, dat iedere vrouw, net als iedere man, een individu is. De behoeften verschilt dus per persoon. Wat de een lekker vindt, zal de ander misschien helemaal niet plezierig vinden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
volgens de serie numb3rs is er voor alles een wetenschappelijk redenatie of formule.(er werken echte professoren mee aan het script.)
dus dan zou er hiervoor ook wel wat moeten zijn toch?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nope, in ieder geval geen universeel geldige formule.
The sky is the limit! Maar bij iedere vrouw is het verschillend, expirimenteren en ervoor open staan werkt het beste en je moet direct aangeven wat je lekker vind bij elkaar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Eigenlijk is het heel simpel. Ga niet zomaar je gang met een vast patroon van handelingen waarvan je denkt dat het altijd succes heeft, maar probeer langzaam uit en let op haar reacties.

Praten over seks helpt ook enorm, als je het op de juiste manier doet. Dus niet achteraf een verhoor waarin je roept "kwam je klaar? Toen ik dit deed? Hoe vaak? En toen je je rug zo kromde toen ik dat deed, was dat dan geen hoogtepunt?" Afknapper! Praat er dus rustig over, no pressure. En vergeet niet te vertellen wat je aan háár waardeerde. Zij kan zich ook afvragen hoe ze presteert, wat haar partner lekker vindt. Vertel het haar, en de kans is groter dat ze je vertelt wat zij extra lekker vindt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als die vrouw tevreden is
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat hangt echt van de vrouw af. En ook bij dezelfde vrouw kan idit wel eens verschillen. Misschien is de beste tip misschien wel variatie.. Je kunt wel iets heel ''goeds'' kunnen en iets gevonden hebben wat de vrouw fijn vind, maar als je daar elke keer mee aan komt zetten is het ook gauw bekeken. De ene keer wil je bijv liever recht toe recht aan sex en de andere keer een gang bang en de andere keer romantisch en uitgebreid.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
vandaar ook de vraagstelling. om meerdere variaties te kunnen toepassen, een algemeen beeld te kunnen creëren. misschien zijn er tog raakvlakken op bepaalde punten.