Zijn homosexuelen over het algemeen welbespraakter en verbaal beter dan heterosexuelen?

Volgens een Belgische proffessor is dat zo,maar ik heb mijn twijfels.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ze zijn wel vaak erg creatief en daar zal welbespraaktheid best eens een onderdeel van kunnen zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als ik puur afga op mijn logica lijkt me dat onzin. Homoseksualiteit is niet voorbehouden aan slimmere mensen of mensen uit een bepaald niveau.

Wat misschien wel zo zou kunnen zijn is dat in bepaalde maatschappelijke groeperingen statistisch meer mensen 'uit de kast' komen, waardoor het zo lijkt dat homoseksuelen in dat opzicht verschillen van heteroseksuelen.

Zou je misschien eens je stelling kunnen onderbouwen met naam Professor of een publicatietitel?

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik bedoel: zou je je vraag kunnen toelichten met een verwijzing naar de professor of publicatie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maartje, dit is geen stelling, maar een vraag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de vraag zit een stelling van een professor.
En ik ben na deze vraag erg benieuwd naar dit onderzoek.
De bedoeling leek mij vrij duidelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt gelijk,wat de toelichting betreft,het komt zo een beetje vaag over! Zie verder mijn profiel.
De vraag is of dit is onderzocht, en zo ja, door wie (en hoe!!). Mijn eigen onderzoek toont aan dat de meeste homosexuelen in Hilversum werken. Bij de televisie. Maar je snapt dat van dat onderzoek weinig klopt (en toch is de conclusie niet fout).

"Een Belgische professor". Weet je, de paus heeft ook gestudeerd, en niet te weinig ook. Maar die vind dat alle homosexuelen ziek zijn. Dan denk ik dat hij er heel gestudeerd een paar mijl naast zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen die openlijk voor hun van de norm afwijkende geaardheid uitkomen zullen minder moeite hebben met zelfvertrouwen, en daarom spontaner zijn. Daar zit wel een kern van waarheid in denk ik, en in de praktijk blijkt dat ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zou Balkenende een homo moeten zijn in mijn opinie.
Wel zijn ze meestal creatiever en aardiger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet vertellen, het is zijn geheim toch. Ik ben het eens met jouw laatste zin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OK.
Overigens ik klets me soms ook wat af, maar ben niet welbespraakt!
Slechter, hun nichterigheid mengt zich in de sociale code
Nichten zijn een deel van de homosexuelen. Die halen het gemiddelde naar beneden.