Hoe groot is de komeet Elenin precies?

hoeveel voetbalvelden groot? en waar is de grootste schade
als het op 15 september 2011 zou inslaan of zou het de aarde uit zijn baan kunnen leiden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
15 september 2011 , een paar maanden te vroeg want het einde van de wereld was toch in 2012 ? Niet dat ik geloof in dat einde van de wereld ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens de WEBsite niburu.nl wordt de komeet door intelligente buitenaardsen richting aarde afgebogen . Niet dat ik er in geloof ... http://www.niburu.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=203:komeet-elenin-verbonden-met-niburu-en-aangestuurd-door-intelligentie&catid=20:het-complot&Itemid=33

Het beste antwoord

Antwoord op je deelvraag: de kans dat de komeet inslaat op aarde is minimaal.
"In December bestond de verwachting dat de komeet op 8.8 x de afstand Aaarde-Zon aan ons voorbij zou trekken. De Maan bevind zich op 0.00256 x de afstand Aarde - Zon om je even een idee te geven van de afstanden waarover we het hier hebben."
http://iturl.nl/snRuJ , ook meer info en een illustratie van hoe groot die afstand is.
"Er bestaat een aannemelijke kans dat de komeet het nodige ruimtepuin in zijn staart meesleept waar we hier op Aarde nog wel eens last van zouden kunnen krijgen als we de verwachtingen in acht zouden moeten nemen."

In de tweede helft van dit jaar wordt de komeet zichtbaarder, en misschien dat we 'm zelfs met het blote oog kunnen zien (oktober-november de grootste kans).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Waarschijnlijk, einde van het meeste leven op aarde!!

Toegevoegd na 9 minuten:
Hij is vier honderd bij acht honderd meter!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als aanvulling op de reeds gegeven afmetingen: hij heeft een gewicht van ongeveer 8 miljoen kilo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je geen ton?
9 kilometer ^6 miles
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in ieder geval groot genoeg om heel wat schade te kunnen aanbrengen bij evt inslag ...

NASA reactie 1: "we kunnen niet garanderen dat elenin de aarde gaat missen"

NASA reactie 2(1 week later): "elenin gaat de aarde voorbij met een afstand van ong. 35 mil. km...

en dat terwijl in amerika en rusland de schuilkelders als paddestoelen IN de grond groeien!