Is spruitjeslucht gezond voor het geestelijk klimaat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet als je het raam open zet.

Het beste antwoord

Gekookte spruiten ruiken naar een bezoek aan het kleinste kamertje. Kan misschien ruiken naar opluchting maar of het geestelijk gezond is? Ieder voor zich, in dit geval
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Net als iedere geur: Als je het lekker vindt, is het 'gezond'. Vindt je het vies, is het niet 'gezond'.

Sommige mensen worden blij van een bepaalde geur omdat het ze aan iets positiefs doet denken, of het wekt hun eetlust op enz.

Soms heeft een geur een enorm negatief effect op je omdat het je doet denken aan die 'heks' van een juffrouw van vroeger ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neutraal, er is niks mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spruitjes zijn tegenwoordig erg lekker, veel zoeter dan vroeger! En de lucht is prima!!