hoe gaan we een terugkeer visum aanvragen?

Mijn moeder en mijn zusje hebben hun verblijfsdocumeten kwijtraakt tijdens vakantie. Nu mogen ze niet terug naar NL. Hoe gaan we een terug visum aanvragen en watvoor documenten hebben we nodig? Dank u wel.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Neem contact op met de NL ambassade of consul of de ambassade van jullie thuisland die kunnen jullie verder helpen
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
We hebben wel een afspraak gemaakt met de smbassade. Alleen weten we niet watvoor documenten hebben we nodig. In de email staat: Voor de vereisten en/of de te overleggen documenten verzoeke de navolgende internetpagina's te bezoeken:
!. voor NL reisdocumenten
2. voor consulaire verklaringen
3. voor legalisatie handtekeningen, Maar welk is dat?
ronron1212
9 jaar geleden
3 niet dat gaat om handtekeningen
2 gaat om verklaringen
1 gaat om documenten en die zijn jullie kwijt dus 1.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Okii dank jullie wel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dank u