Einstein was een natuurkundige. Tegenwoordig zijn er genoeg 'Einsteins' die het ook niet echt weten op te lossen, dus of dé Einstein het had kunnen oplossen...denk het niet.

Het fileprobleem oplossen is eigenlijk helemaal niet moeilijk, maar dan moeten wel alle partijen op een lijn zitten en dat is het probleem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nee, zelfs Einstein had dat niet kunnen oplossen.
Totdat we auto's krijgen die de lichtsnelheid gaan halen...
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En dat lijkt me ook niet zo handig op onze kleine aardkloot.
Ik ben bang,dat je dan letterlijk en figuurlijk je doel voorbij schiet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je weet toch dat dat niet kan, Antwoordman?
AWM
14 jaar geleden
De vraag ging over 'als Einstein nog had geleefd'. En dat kan ook niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt gelijk, hoor ;)
Lijkt mij niet, was niet zijn disipline. Tenzij je er direct een atoombom op wil gooien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja horo Einstein wel.
Maar jammer dat ie niet meer leeft. Er is geen tweede Einstein dus filiprobleem zal altijd bestaan. Tot er een oplossing komt. En die zal ook wel komen... OOIT!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Steven Hawkwins
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad Jeroen, bv hij. Trouwens zonder de tweede w als iemand hem wil gaan googlen. Indrukwekkende man.
daar heb je einstein niet voor nodig. het asfalt vertwintigvoudigen en walla we kunnen weer rijden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt mij niet hij wist daar niks van :D ^^