hadden de maori's vakspecialisatie?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.7K
Ivana
10 jaar geleden
Neem aan van wel. Heb bij Catharineriver de rotstekeningen bewonderd.Ze zullen niet met de hele familie geschilderd hebben. Net als ieder volk van oorsprong de taken verdeelden, zal dat hier ook gebeurd zijn. De vrouwen koken en doen dat nog steeds. Ik heb bij ze gegeten toen wij door Australië trokken! Was erg lekker, sober maar smaakvol. :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De Māori zijn van Nieuw-Zeeland.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En de Katherine River is in Australië. De omgeving daar was ooit het leefgebied van Aboriginals. Niet van Māori.
Ivana
10 jaar geleden
Ik haal ze altijd door elkaar, sorry. Dat komt omdat ik zowel in Australië als New Zealand broers heb wonen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
O, hahaha ja dan krijg je dat :)

Het beste antwoord

Die hebben ze nog steeds. De belangrijkste en meest bekende is houtsnijwerk. De ontmoetingshuizen zijn ermee gebouwd, en ook kano's, muziekinstrumenten en wapens. In Rotorua is de National Carving School. Leerlingen van 18 tot 30 jaar uit verschillende stammen leren hier de traditionele technieken, mede om deze kunst te behouden voor de Nieuw-Zeelandse cultuur.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ivana
10 jaar geleden
Plus en bedankt voor de correctie. ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Graag gedaan en jij ook dankjewel :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt voor het antwoord ik heb er erg veel aan gehad.
groetjes JTproducements