heeft iemand ooit gehoord van mr gordy?

Ik heb een docu gezien over een meisje dat steeds met een man (mr gordy) aan het praten was die al jaren dood is
en nu jaren later ziet ze nog steeds naar eigen zeggen geesten..
zou dat nou echt zo zijn? ik blijf er over piekeren..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb de documentaire ook gezien en kan de verschijnselen die in de documentaire zijn te zien, niet verklaren.

Ik wil je wel de volgende overwegingen meegeven:

1. Het is een Amerikaanse documentaire. Amerikanen zijn over het algemeen bijgeloviger en meer gericht op onverklaarbare en spectaculaire dingen dan Europeanen.
2. De documentaire is waarschijnlijk spannend(er) gemaakt om kijkers vast te houden. Het is dus mogelijk dat elementen uit het verhaal zijn overdreven. Zo'n documentaire biedt niet alleen informatie, maar ook een soort entertainment of ontspanning.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja, dat is echt zo. Anders zegt ze dat toch niet?
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
plus 1 offcourse
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-1
ik snap niet dat je vraag als ''goede vraag'' is gemarkeerd maar ik zou me er niet al te druk over maken......

ooo mn antwoord is...''neen''........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat dat meisje echt geesten ziet. Anders zou ze een heel goede bedriegster zijn, en dat geloof ik eerlijk gezegd niet.

Zij ziet dus echt geesten. En ze praat er echt mee.

Dat wil echter niet zeggen dat die geesten ook bestaan.

We hebben tot nu toe geen enkele aanwijzing dat geesten bestaan. Ik weet dat veel GV-ers dit niet met mij eens zijn, maar geesten bestaan alleen in de gedachten, gevoelens en ervaringen van mensen.

Je kunt geesten ervaren. Je kunt ook andere dingen ervaren die er in werkelijkheid niet zijn.

Samengevat:
--  Dit meisje ziet echt geesten en praat er echt mee.
--  Die geesten bestaan in werkelijkheid niet.
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
WOW! Ik heb zelden zo een diplomatiek antwoord gelezen op deze website. +1
Rieneke1
14 jaar geleden
mooi antwoord!
Cryofiel
14 jaar geleden
Waarom is dat raar? Je kan toch net zo goed de geest van een echt-bestaand persoon ervaren? Of, als je het anders wilt zien: die genverbrander van Robert van den Broeke bestond ook echt.