Bestaan er eigenlijk (al) goed werkende Jetpacks, en wanneer vliegen we daarmee naar de supermarkt? Of is dat uitgesloten?

Je weet wel een rugzak met straalmotoren...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik zie dit nog niet zo snel gebeuren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zullen wel bestaan,maar ik zie het niet snel gebeuren,dat ze ter beschikking van de gewone burger komen,er kleven nog te veel gevaren aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die ESVW;

De oversteek van de Straat van Gibraltar met een jetpack is pas nog mislukt, maar de supermarkt is natuurlijk meestal een stuk dichterbij. Probleem is alleen; waar laat je dat ding tijdens het boodschappen doen en hoe neem je de boodschappen mee naar huis?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In theorie zouden we ze inmiddels al wel moeten kunnen maken. Er kleven echter zo veel bezwaren aan, waarvan de milieutechnische natuurlijk absoluut de grootste zijn, dat ik het er nog niet snel van zal zien komen.

Veel futuristische toekomstvisies uit met name de jaren 50 en 60 zullen voornamelijk vanwege dat milieubezwaar niet door gaan. In die tijd kon de energie natuurlijk niet op en waren de milieubezwaren nauwelijks bekend, zeker niet bij het grote publiek, maar inmiddels weten we gelukkig beter.