Wat voor effect heeft social media, zowel positief als negatief, op jongeren?

Wat is wetenschappelijk over bekend? Is hier onderzoek naar gedaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Het hangt nogal af van wat je 'wetenschappelijk' noemt. De onderzoekjes ploppen -net als de social media- als paddestoelen de grond uit; ik zoek al een aantal maanden naar gedegen info, om de mogelijkheden v social media in mijn werk helder te krijgen, maar heb nog niets gevonden dat 'gedegen' genoemd kan worden. Misschien omdat het nog relatief nieuw is allemaal?