Tsja, als voetballiefhebber koop ik regelmatig hard gras waar regelmatig bijzondere verhalen worden verteld. Één die me erg boeide was het verhaal van Joe Gaetjens. Hij was een Haïtiaan die het winnende doelpunt maakte tijdens VS-Engeland op het WK in 1950 in Brazilië voor de VS wel te verstaan. De VS bestond uit een bij elkaar geraapt stelletje amateurs die tegen het destijds onoverwinnelijke Engeland speelde. In het verhaal wordt het levensverhaal van deze man vertelt wat behoorlijk interessant is.
Toegevoegd na 10 minuten:
Een heel ander interessante persoon vind ik de Zwitserse wetenschapper Nassim Haramein onderzoek doet naar de Unified Field Theory. Helaas ben ik niet zo thuis in natuurkunde, maar ik heb toch geprobeerd wat video's te begrijpen en ik vond het wel interessant. Op youtube is een, volgens mij, acht uur durende symposium te volgen waar deze man zijn theorie uitlegt aan een groep studenten. Helaas heb ik deze nog niet af kunnen kijken, maar wat ik heb gezien was erg interessant zover ik het kon begrijpen. Zijn onderzoek is beloond met een prijs door de universiteit van Luik.