Welke (minder) bekende personen hebben een positief verhaal te vertellen?

Op internet staat het vol met mensen die een verhaal vertellen.
Maar welke persoon heeft jou geinspireerd hier op het internet?
Welke (youtube)link is dermate interessant?

Toegevoegd na 8 minuten:
Graag als je een link plaatst ook een introductie erbij zetten.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu is mjn allerlaatste vraag zelfs niet eens meer geplaatst..... Gewoon pure censuur dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het niets met censuur te maken heeft.
Als ik zo vrij mag zijn: je stelde de vragen niet erg handig.
Ook liet je blijken dat het je hoog zit en dan wordt het te persoonlijk. Dat is mijn interpretatie, kan zijn dat ik het mis heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja ook mij is niets menselijks vreemd....

Het beste antwoord

De ouwe James Randi. Hij heeft me de schellen van de ogen doen vallen wat betreft vele zaken die voorheen schemergebied voor me waren. Onverklaarbare zaken, occulte zaken, .... Hij is de man achter "the one milion dollar challenge" Kun jij aantonen dat je helderziend bent of telepathisch, of dat je zelfs maar in de sterren kunt lezen ? Dan kun je bij deze meneer een examen doen, en als je slaagt krijg je 1.000.000,-.... ( helaas in dollars dus dat is niet veel meer) Deze uitdaging staat al tig jaar en niemand heeft ooit deze ex-goochelaar om de tuin kunnen leiden, hij doorziet alle trucs. Hij ontmaskert ook gebedsgenezers , magnetiseurs en homeopathie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Video.google is ook goed?
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8689261981090121097&ei=YDDjSpfmBtii-AaBlZD3CQ&q=the+mayan+calender+comes+north&hl=nl#
En deel 2
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8689261981090121097&ei=YDDjSpfmBtii-AaBlZD3CQ&q=the+mayan+calender+comes+north&hl=nl#docid=-567329528148516232

Deze staat ook wel op youtube maar dan heb je er 1 in het engels en bestaat die uit meer delen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jill Taylor... http://www.ted.com/index.php/talks/jill_bolte_taylor_s_powerful_stroke_of_insight.html

Bruce Lipton... http://video.google.nl/videoplay?docid=-6568107389365915765#

en animusic... http://video.google.nl/videoplay?docid=2942922314315974986#

veel plezier...

Toegevoegd na 2 minuten:
De laatste is puur genieten...

Toegevoegd na 4 minuten:
Jill taylor is een neurowetenschapper die haar eigen hersenbloeding wetenschappelijk beschrijft...

Bruce Lipton is een vooraanstaande bioloog die historie schrijft met zijn nieuwe inzichten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pat Condell natuurlijk. Gewoon even op Youtube zijn naam intypen. Goede vraag trouwens!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tsja, als voetballiefhebber koop ik regelmatig hard gras waar regelmatig bijzondere verhalen worden verteld. Één die me erg boeide was het verhaal van Joe Gaetjens. Hij was een Haïtiaan die het winnende doelpunt maakte tijdens VS-Engeland op het WK in 1950 in Brazilië voor de VS wel te verstaan. De VS bestond uit een bij elkaar geraapt stelletje amateurs die tegen het destijds onoverwinnelijke Engeland speelde. In het verhaal wordt het levensverhaal van deze man vertelt wat behoorlijk interessant is.

Toegevoegd na 10 minuten:
Een heel ander interessante persoon vind ik de Zwitserse wetenschapper Nassim Haramein onderzoek doet naar de Unified Field Theory. Helaas ben ik niet zo thuis in natuurkunde, maar ik heb toch geprobeerd wat video's te begrijpen en ik vond het wel interessant. Op youtube is een, volgens mij, acht uur durende symposium te volgen waar deze man zijn theorie uitlegt aan een groep studenten. Helaas heb ik deze nog niet af kunnen kijken, maar wat ik heb gezien was erg interessant zover ik het kon begrijpen. Zijn onderzoek is beloond met een prijs door de universiteit van Luik.