heeft patrick geryl gelijk over de killer flare?

blog.2012pro.com http://www.goto2012.nl/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
hoera, nog een doemdenker!

Antwoorden (1)

Of het zo ernstig gaat worden als hij doet voorkomen, betwijfel ik. Maar poolkering is niet iets wat alleen iets uit wat naar bovenkwam nav de Maya kalender. Dit is al vele jaren bekend.

Mijn inziens, en dat is geen ondenkbaar scenario of doemdenkerij, elektromagnetische velden, wat dus veroorzaakt kan worden door zon, zal een gigantische impact op ons bestaan hebben. In 1859 is dat al voorgekomen, maarja, toen waren de mensen niet zo afhankelijk van elektriciteit. Nu is echt alles, maar dan ook alles verbonden met electronica. Auto's ovens, telefoonverkeer etc etc. Als dat plat gaat liggen, ja dan is het hek van de dam. Geen stromend kraanwater meer, geen gas en geen elektra, do the math.
En dan te bedenken dat de meesten al niet de deur uit willen als ze hun gsm niet bij zich hebben.

Conclusie, ik zie het niet als het einde van de wereld, maar wel een lange periode waarin mensen niet kunnen overleven. Plunderingen, doden, ziektes ellende, kortom chaos alom. Maar daar komen we ook wel weer overheen.