Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn schoonmoeder van 85 moest een vinger afdruk geven voor haar nieuwe legitimatie maar geen 1 van de 10 vingers gaf een afdruk hoe komt dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
865
ItisILeClerc
13 jaar geleden
Daar kan ze veel voordeel van hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad, onzin die vingerafdrukken

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Goeie vraag Connie ! Met je vingertoppen gaat het net als met de banden van je fiets .Ze slijten . Het profiel is in die 85 jaar eraf gesleten. Niets is statisch op de wereld .Alles verandert.Soms ten goede soms in ons nadeel. Met het verstrijken der jaren word de mens ook kleiner.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je bent met net voor +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 bv huisvrouwen die veel gepoetst hebben zonder handschoenen, stratenmakers en metselaars hebben vaak weinig 'vingerafdruk' meer, hun huid is sneller versleten

Andere antwoorden (2)

het kan zijn dat ze dan zo'n droge vingers heeft dat dat niet op dat apparaat werkt. want als iemand met droge vingers op een touchscreen drukt dan merkt dat ding het niet. en als het zo'n inktding is dan heeft het waarsgijnlijk te maken met zo'n droge vingers dat de inkt er niet aan blijft zitten.

maar ik weet het niet zeker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik mocht een keer aanwezig zijn bij een oude dame die vingerafdrukken voor haar paspoort moest geven. Dit gebeurde bij haar thuis.
Toen zeiden ze dat de afdrukken slijten. Het was nog best lastig bij haar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding