Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

In feite is iedereen dakloos, want niemand heeft een dak, anders dan een schedeldak... Wat wij ons bezit noemen is afspraak... Een vogel die zijn nestje onder JOUW dak gemaakt heeft is die dakloos?
En als je weg bent op vakantie, ben je dan dakloos?

Ik ben zelf dakloos geweest, en dan voel je pas hoe het is, niet te weten waar je kan slapen, de hele dag ben je bezig met de nacht, waar kun je vannacht terecht en als je een plekje gevonden hebt, dan kun je aan eten gaan denken, want dan kun je verder... Heel bizar is dat... En hoe vrienden (je dacht dat het vrienden waren) meteen bang van je worden, alleen al omdat je dakloos bent...

Het zullen er best wel meer dan 1 miljard zijn, gokschat ik...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mocht je weer dakloos worden, dan mag u bij mij ook wel een weekje logeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wilde het maar één keer meemaken hoor.. Maar dank je voor het aanbod...

Andere antwoorden (2)

Wat is dakloos? Dakloos heeft hier een heel andere betekenis dan in de meeste andere landen op aarde.

Mensen zonder woning leven bijvoorbeeld in tentenkampen. Daklozen bouwen van allerlei afval hutten en wonen in sloppenwijken. In totaal leven meer dan 1 miljard mensen, in krotten. Voornamelijk in Derde Wereldlanden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik schat zo'n 1,3 miljard...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding