Ik denk van niet, want je ziet artikelen als: NASA heeft alles gelogen over de maan. 30 dec 2010.

Dat zou in No-Time rond de hele wereld gaan!

nou... niks van gehoord, vaak zijn het allemaal theorien van normale mensen... die er vaak helemaal niets van weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook einde de tijd 2012 klopt niet, het jaartal is verkeerd berekend en zou alleen betekenen einde van kalender ( maja's)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel een heel uitgebreide site maar of het wetenschappelijk onderbouwd is blijft de vraag. Er worden veel aannames besproken en bepaalde publicaties blijken niet meer actief. Dat is niet heel sterk. Lijkt me meer een site voortgekomen uit geloofsovertuiging en kijk eens naar de column van de webmaster, een beetje een doomdenker. Niet dom, maar wel heel angstig!